Trail du Balkan - 14 септември 2019 (събота), 9 ч.

Сериозно изпитание с изкачване и спусане. Част от българското първенство по SkyRunning.

Регистрация

Що е то?

Средната дистация е с 1600+ м денивилация, старт от центъра на Пирдоп, изкачване до билото на Стара планина, слизане към началото на сегмента “Моргата”, изкачване на “Моргата“ и спускане към фест зоната в местността Еленска Базилика.

Остават

Общо спускане: -1596 m
Свали

Описание на Маршрута

От старта трасето продължава нагоре по ул. Александър Батенберг, завива леко вдясно по ул. Паскал и продължава до железопътната линия.

ВНИМАНИЕ: Пресича се железопътна линия!!! Въпреки че ще има доброволци, които ще регулират преминаването, преминавайте с повишено внимание!!!

След железопътната линия трасето продължава по пътя за хижа Паскал.

След 5.5 км се стига до поляна в горната дясна част на която има нова постройка. В горния край на поляната (вляво от постройката) трасето се отклонява от пътя и продължава направо нагоре през гората (покрай беседката). След около 500 м е пункт 1 – хижа Паскал.

ВНИМАНИЕ: Заредете съдовете си с вода!!!

От хижа Паскал трасето продължава по пилоните на зимната маркировка до билото, където е пункт 2/5.

ВНИМАНИЕ: На пункта трасето завива на ляво. След около 150м трасето продължава пак на ляво. Спуска се по билото и се стига до пункт 3.

От пункт 3 трасето завива в дясно по подсичащата пътека към хижа Момина поляна.

По пътеката се стига до Чекпоинт 4, там се прави почти 180 градусов завой и се излиза на “Моргата” 1.2км с 400м изкачване.

Трасето излиза на билото, завива вляво и след 150м е пункт 2/5. От пункта трасето продължава надолу по пилоните от зимната маркировка. Преди хижа Паскал, трасето завива вляво, минава покрай колиба и влиза в гората.

Ползвайте въжето за улеснено преминаване през реката.

След ручея, трасето продължава на право и минава през мокра почва. След излизането от гората, трасето продължава надолу към брезова гора. В гората завива вляво, минава през ливада, която е с окосена пътека. Трасето продължава по камениста пътека, излиза отново на поляна, където се движи по билото, слиза надолу, прави завой вляво и през стръмно спускане през гората излиза на асфалтов път. След около 400 м по асфалтовия път, трасето завива отново в ляво. На ливадата е финалната арка.

Какво още:

Транспорт до старта

Подсигурен е транспорт от палатковия лагер от зоната на старта в центъра на Пирдоп.

Палатков лагер

Ако дойдете може да опънете палатка във финалната зона.

Фест зона

Предвидили сме забавления на място, които ще обявим скоро.

Основен партньор

Организатор

С подкрепата на

Запишете се!

Цените се покачват с приближаване на събитието, затова побързайте да се запишете.